Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

BRAIN DAMAGE

The lunatic is in my head
PINK FLOYD


"Στιψε λίγο το μυαλό σου για να βρεις την απάντηση ", μου΄λεγαν όταν ήμουν μικρός και δυσκολευόμουνα να λύσω μερικές ασκήσεις...
...ξυπνούσα τις νύχτες απότομα κρατώντας στα χέρια μου μια βρεγμένη πετσέτα που έσταζε καθώς την πίεζα νευρικά μες στις παλάμες κι άλλες φορές μ΄ένα κομμάτι ζύμη σταχτιά γεμάτη ζάρες λακούβες και νεύρα θυμάμαι προσπαθούσα να πλάσω ένα πρόσωπο με μάτια χείλη κι αυτιά μέχρι που χτύπησα το χέρι στο μέτωπό μου κι άκουσα τον υπόκωφο ήχο του κενού...

16 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Στο κενό...θα μπορούσε να μπει αυτό....


http://beemp3.com/download.php?file=6520491&song=Brain+damage


:-))))))

aerostatik είπε...

ίσως και αυτό

...ή να βυθομετρούσατε και σεις
με μια φουρκέτα τ’ άδειο σας κεφάλι!

aKanonisti είπε...

Τοτε θα έφευγε από την τρύπα το ευγενές αέριο που μας βοηθάει να πετάμε... κακιασμένε....

aerostatik είπε...

δεν εννοούσα το δικό σου...

aKanonisti είπε...

Ναι....καλά....

Σε πιστέψαμε....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Την κακία την έχεις έτοιμη ωρέ....

(ευτυχώς δεν μασάμε....τςςςςςςςς)

aerostatik είπε...

εννοούσα ότι το στιχάκι αυτό ή και το τραγούδι που μου έδειξες μπορούσε να καλύψει το κενό της ανάρτησης...

Despoina Chatzipavlidou είπε...

αυτά παθαίνει όποιος ασχολείται με χαρέμια :))))

aerostatik είπε...

desapoin3ison4
ενδιαφέρουσα εκδοχή ομολογουμένως...

akrat είπε...

xexe
ευτυχώς που με έσαξε ο μπαμπάς μου και η μαμά μου...
αν ήμουν στις χερούκλες σας... μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

melen είπε...

Αναρχούμαι από τις αισθήσεις μου.
Αλγεβρικές εξισώσεις τα βήματά μου.

Βuenas

tsaousa είπε...

Καμιά φορά ξέρεις τη λύση και πάλι κάνεις έτσι τις νύχτες.

aerostatik είπε...

@ akrat
θα σε είχα περιποιηθεί κατάλληλα...

aerostatik είπε...

@ melen
ωραίο...

aerostatik είπε...

@ tsaousa
μερικές φορές νομίζω πως βρίσκεσαι μες στο μυαλό μου...

Ανώνυμος είπε...

..αυτό το στίψιμο του μυαλού,νύχτες δεν γίνεται??? και μάλιστα αβίαστα...
εκεί που εφησυχάζεις και έχεις μπουρδουκλωθεί τόσο με κάτι ώστε τα παρατάς, σε ανύποπτο χρονο, τσουπ, πετιέσαι από τον ύπνο και η λύση είναι μπροστά σου..΄
μάλλον ασχετο με την ανάρτηση , αλλά αυτό μου ήρθε...

aerostatik είπε...

@ ΚΑΣΤΑΛΙΑ
καθόλου άσχετο, μου έχει συμβεί και μένα...