Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

ΜΠΛΕΚ ΖΑΓΚΟΡ ΟΜΠΡΑΞ

Πριν από μερικές μέρες ανέβηκα στο πατάρι του σπιτιού της μητέρας μου. Εκεί είχα αφήσει σε δύο μεγάλες κούτες τα περιοδικά που διάβαζα μικρός. Και όταν λέμε μικρός, εννοούμε τα χρόνια από 1971 έως το 1974. Τα βρήκα διατηρημένα σε πολύ καλή κατάσταση. Τι ακριβώς ? Θα σας περιγράψω αμέσως. Ολα στις πρώτες εκδόσεις.
ΜΠΛΕΚ
Τεύχη 106 έως 208 και 210 έως 275
ΖΑΓΚΟΡ
Τεύχη 60, 64, 72 έως 82, 85 έως 190, 192 έως 195
ΟΜΠΡΑΞ
Τεύχη 1 έως 4, 6 έως 13, 21,22,27, 31, 33, 38, 40 έως 145, 146 έως 171
Ενδιαφέρεται κανείς ????

14 σχόλια:

SUN W KNIGHT είπε...

Φύλαξέ μου τεύχη για ανταλλαγή.
Θα σου δώσω τα τέσσερα πρώτα Lucifer που σου λείπουν...

aerostatik είπε...

Να σου δώσω τα 75 τεύχη όλης της σειράς ?

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω τα περισσότερα τεύχη Μπλεκ και Ζαγκόρ.
Για λεπτομέρειες μπορείτε να μου στείλετε μέιλ στο natscracker@yahoo.com

Unknown είπε...

Paliogere!!:-P

aerostatik είπε...

@ stilvi
μωρό !!:-p

aerostatik είπε...

@ ανώνυμο
θα τα πούμε...

ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ Π. είπε...

Χρονια πολλα. Με ενδιαφερει και μενα η αγορα καποιων τευχων. Το e-mail μου ειναι thomopoulosp@yahoo.com
Eυχαριστω πολυ

Πετρος Φ. είπε...

Καλησπερα.Ενδιαφερομαι για καποια απο αυτα τα τευχη.το e-mail μου ειναι mariapapa8@hotmail.com Περιμενω λεπτομερειες.

Spirit είπε...

Καλή σας μέρα.
Ονομάζομαι Γιώργος Κοσκινάς και είμαι συγγραφέας βιβλίων για τα Ελληνικά κόμικς. έχουν κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Αιγόκερως τα Χάρτινοι Ήρωες - Μικρός Καουμπόυ και Ζαγκόρ. Το υλικό που διαθέτετε συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό για την πορεία των ερευνών και της καταγραφής που επιχειρώ. Αν δεν διαβάζετε το μήνυμα αυτό τόσο καθυστερημένα, ώστε να μην μπορείτε να ανταποκριθείτε, θα σας παρακαλούσα να επικοινωνήσετε μαζί μου στο gkoskinas2007@yahoo.gr

σας ευχαριστώ για την φιλοξενεία
Φιλικά

Γιώργος Κοσκινάς

aerostatik είπε...

σας διαβάζω όλους, δώστε μου λίγο χρόνο γιατί βρίσκομαι εκτός Αθηνών...

Κώστας είπε...

Καλημέρα ή καλησπέρα και από μένα.
Είμαι ο Κώστας ένας έκ των δύο δημιουργών του www.mycomics.gr.
Ασφαλώς αντιλαμβάνεσαι ότι το αντικείμενο μας ενδιαφέρει (και με το παραπάνω :-) ).
Όποτε λοιπόν έχεις χρόνο ρίξε ένα mail να επικοινωνήσουμε.

Τα μαιλ μου υπάρχει στο site από το οποίο ελπίζω να περάσεις μια βόλτα.

Φιλικά,
Κώστας

Domenico είπε...

Γειά χαρά και από εμένα.
Σας έχω αποστείλει και email αλλά δεν έλαβα απάντηση σας.Υπάρχουν ακόμη διαθέσιμα τεύχη Μπλεκ και Ζαγκόρ? Αν ναι, ενδιαφέρομαι άμεσα για την αγορά τους.
Σας ευχαριστώ πολύ!
Κυριάκος Τζεϊράνης

pap67 είπε...

καλημερα κι απο μενα
ονομαζομαι Σπυρος και ειμαι συλλεκτης μπλεκ και ομπραξ.
αν εχετε ακομη τα ομπραξ που αναγραφονται μ' ενδιαφερουν οριμενα τευχη
Για επικοινωνια το email μου ειναι
spapant@otenet.gr
ευχαριστω , περιμενω απαντηση

pap67 είπε...

Γειά σου και πάλι φίλε μου , μετα απο πέντε χρόνια σου ξαναστέλνω μήνυμα και πάλι ....μου λειπει πλέον απο τα ομπραξ μόνο το τεύχος 195 για να συμπληρώσω ολόληρη την σειρα με τα 238 τεύχη , υπάρχει η δυνατότητα για ανταλλαγή ή πωληση για να με βοηθήσεις να κλεισω επιτελους την σειρά , απάντησε μου σε παρακαλώ θετικά ή αρνητικα, Σπύρος.