Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ

Τρυφερές μου αναγνώστριες και πιστοί μου αναγνώστες
ξέρω πως σας έλειψα για μερικές μέρες, όμως ήταν για καλό σκοπό. Με κάλεσαν για μέλος της κριτικής επιτροπής στα καλλιστεία καμήλας, που γίνονται κάθε χρόνο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και συγκεκριμένα στην πόλη Αλ Ντάφρα. Πως με βρήκαν θα με ρωτήσετε. Πάρα πολύ απλό, μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα, είχαν διαβάσει την καταπληκτική μου ανάρτηση "CAMEL ΑΦΙΛΤΡΑ" που με κατέταξε αυτόματα στην κατηγορία των ειδικών καμηλολόγων.
Η γιορτή των καλλιστείων μεταδόθηκε απευθείας από το Αλτζαζίρα και στην φωτογραφία βλέπετε την μις Καμήλα 2010, που την υποστήριξα από την πρώτη στιγμή. Θέλω να σας αποκαλύψω ότι πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο σεΐχης Σαουντ Μαλαουί, βασικός μετοχος της MIG μέχρι πρόσφατα. Σε κατ΄ιδίαν συνομιλία μας, ναι-ναι , ξέρει λίγα ελληνικά, μου εκμυστηρεύτηκε ότι απέσυρε τις επενδύσεις του από την Ελλάδα γιατί δεν άντεχε άλλο το Βγενόπουλο. " Εχει καβαλήσει το καλάμι, μου είπε χαρακτηριστικά, και υποτιμάει τις καμήλες"
Δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για τη χλιδή που μου προσφέρθηκε σε κάθε μου βήμα γιατί θα ζηλέψετε, άλλωστε ήμουν επίσημος προσκεκλημένος.
Το τριήμερο της Αποκριάς συνεχίζω στη Θράκη, όπου το έθιμο της καμήλας είναι ακόμα ζωντανό. Βγαίνουμε στους δρόμους με ένα κεφάλι καμήλας σε ξύλο, ομοιο με το πρόσωπο της μις 2010.
Την Καθαρή Δευτέρα σκεπάζουμε τον ξύλινο σκελετό της καμήλας με πολύχρωμα κιλίμια - φούντες -χάντρες,μπαίνουν κάτω από δύο άντρες, βάζουμε πάνω τον καρνάβαλο, δύο καμηλιέρηδες ο ένας με τη γυναίκα του, ο γκαϊντατζής και ο οδηγός με το γαϊδουράκι και παίρνουμε τους δρόμους.
Στη διαδρομή η καμήλα ζωηρή με το μεγάλο της στόμα αρπάζει ό,τι της αρέσει και ό,τι της κερνάνε. Πλήθος μεταμφιεσμένων με τολμηρές χειρονομίες, πειράγματα και τραγούδια συμπληρώνουν το σκηνικό.
Ο ένας καμηλιέρης σε κάποια στιγμή σκοτώνει τον αντίπαλο του, δηλαδή εμένα, εγώ  όμως ξαφνικά ξαναζωντανεύω και φτου κι απ΄την αρχή...
Στο τέλος κρεμάμε την καμήλα αντί για αποδιοπομπαίο τράγο...
Και του χρόνου...

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Unknown είπε...

"Τρυφερές μου αναγνώστριες και πιστοί μου αναγνώστες" είναο ιδέα μου ή κατα τη μακροχρόνια απουσία μου έγινεσ λίγο σούπας!?cheers ολα καλά?!

akrat είπε...

τι????????
τώρα πλάκα κάνεις?
εγώ κάπου τα πίστεψα ούλα τούτα
είμαι αγνός εγώ....

aerostatik είπε...

@ stilvi
πανηγυρίζω την επιστροφή σου...

aerostatik είπε...

@ akrat
τα στοιχεία είναι όλα αληθινά, μόνο εγώ λέω ψέμματα...

Θεία Θ είπε...

Μετά τη θέση του Σείχη στα καλλιστεία ακούστηκε ότι θα αγοράσετε και την Ολυμπιακή;

Όμορφη η καμήλα πάντως. Έχετε γούστο!

aerostatik είπε...

ποια Ολυμπιακή Θειαθ, ένας απλός καρνάβαλος είμαι...

melen είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
melen είπε...

Ώστε μας φτύνουν οι καμήλες ε;
Κι εγώ μου νόμιζα πως πάνω απ΄'το είδος μας έπιασε να βρέχει..

Βάσσια είπε...

Φοβερό!
:-)

Παρεπιπτόντως μου αρέσουν οι καμήλες και ιδιαίτερα με τις δύο καμπούρες, οι Βακτηριανές.

Καλό τριήμερο να έχεις.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
aerostatik είπε...

@ melen
όταν τα φτύσει και η καμήλα, χρεωκοπήσαμε...

aerostatik είπε...

@ βασσια
τι καμήλα χρησιμοποιούσε ο Γέρος του βουνού ?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Βάσσια είπε...

Α, πρέπει να ρωτήσω τη φαντασία μου...... γιατί ως γεγονός δεν το γνωρίζω.
:-)

Θα τον ανέβαζα σε άλογο, γιατί αυτό του/τους ταίριαζε.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Poe είπε...

Ο βγενόπουλος όπως φαίνεται θέλει και το καλάμι ολάκερο(πού το θέλει δεν ξέρω), και την καμήλα χορτάτη. Και του αρέσουνε και εκείνου οι δυο καμπούρες συνενωμένες σε μια καμήλα, αλλιώς δεν εξηγείται η συννενωση Aegean και ολυμπιακής. Αρε "περήφανε" ελληνικέ λαέ!!! Που ξέχασες εν' μια νυκτή, όλα εκείνα για την βελτίωση μέσω του ανταγωνισμού που σου τσαμπουνούσαν και την αντιμονωπωλιακή τακτική της κυβέρνησης. Όπως φαίνεται, τον κυρ Βγενόπουλο τους φίλους του και τους υπαλλήλους του υπουργούς, δεν τον ενοχλούν τα μονωπώλια, αρκεί να είναι δικά του και όχι κρατικά.

aerostatik είπε...

@ Poe
έχω την εντύπωση ότι ο Βγενόπουλος ενήργησε σαν ενδιάμεσος, όπως στον ΟΤΕ. Πήρε δηλαδή αυτός προσωρινά την Ολυμπιακή, και την κατάλληλη στιγμή την πάσσαρε στο Βασιλάκη. Αν έπαιρνε άμμεσα η AEGEAN την Ολυμπιακή θα ξεσηκώνονταν και οι πέτρες...
what's a deal !!!!!!!!!!!!

Poe είπε...

Ναι, σε κάθε "κράτος" υπάρχουν οι απαραίτητοι "λειτουργοί" ιδιωτικού η δημόσιου δικαίου που αναλαμβάνουν αυτή τη σκατοδουλειά του "εφιάλτη". Το πρόβλημα δεν είναι αυτοί, μιας και πάντα θα υπάρχουν, αλλά εμείς που δεν "ξεσηκώνουμε" τις πέτρες να τους τις ρίψουμε στην κεφαλή.

aerostatik είπε...

διαφωνώ για το χαρακτηρισμό εφιάλτης σε οικονομικά θέματα ...

Poe είπε...

Επεκτάσου γιατί δεν σε πιάνω:)

aerostatik είπε...

διάβασε προσεκτικά την οικονομική μου ανάλυση " ΟΙ ΩΡΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΗ"