Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΙΣΩ !

Δεν έχω προσαρμοστεί ακόμα από την αλλαγή της ώρας. Άργησα να ξυπνήσω το πρωί και χασμουριώμουν όλη μέρα. Να μου το θυμηθείτε, κάτι καταχθόνιο κρύβεται πίσω από την αλλαγή. Μας παίρνουνε χωρίς να μας ρωτήσουν, μιαν ώρα απ΄τη ζωή μας, νέα, ζωηρή και ανοιξιάτικη και μας την επιστρέφουν τέλος φθινοπώρου, ξεχειλωμένη, χαλαρή και σε κλιμακτήριο.
Εκατομμύρια ώρες, μία απ΄τον καθένα μας, κατατίθενται ατόκως σ΄ ένα εικονικό Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Κάποιοι κερδίζουν απ΄την υπεραξία του χρόνου μας. Τον επεξεργάζονται σε μυστικά εργαστήρια αποστάζοντας ανθοϊάματα, και κάνουν ενέσεις με σταγόνες αθανασίας σε διασωληνωμένα ετοιμοθάνατα golden boys.
Μια ώρα κάθε χρόνο, σ΄αυτή την ηλικία έχω συμπληρώσει μια μέρα ολόκληρη και παραπάνω, που δεν ξέρω πως να την τοποθετήσω στη ζωή μου. Χτές ήταν Πέμπτη κι αύριο Παρασκευή. Λέω να την βάλω ανάμεσα...

10 σχόλια:

athinovio είπε...

προσωπική μυο άποψη είναι ότι το σωστό θα ήταν να γίνει η αλλαγή σε θερινή ώρα στις 2 το μεσημέρι σε εργάσιμη.

zekia είπε...

καταπληκτική αυτή η σκέψη με το Ταμειο, άραγε πως θα ήταν οι υπάλληλοι της υπηρεσίας αυτής;;; ίσως κοντά και κακάσχημα ξωτικά όπως στον χάρυ πόττερ...

aKanonisti είπε...

Εγώ θα την έβαζα στο δεκαπενταύγουστο... να παρατείνω καλοκαίρι αργία και εορτή.....

Minimalism is for quitters!

aerostatik είπε...

@ athinovio
ελαστικό ωράριο μου θυμίζει, θα είναι σίγουρα απλήρωτη...

aerostatik είπε...

@ zekia
είναι μέλη της μυστικής πργάνωσης
" Συνομωσία της Θερινής Ωρας"

aerostatik είπε...

Minimalism is for quitters!

εδώ και τώρα εξηγήσεις...

aKanonisti είπε...

Οχι... θα τις δώσω προφορικά... να μην κουράσω... τα μάτια σου....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
(προσέχουμε για να έχουμε... μούρη χωρίς πρεσβιωπικά γυαλιά...)
Χαχαχαχαχαχαχαχαα

aerostatik είπε...

ok harley...

tsaousa είπε...

Jet lang έπαθα καλέ με την αλλαγή της ώρας, τι να λέμε τώρα;...

aerostatik είπε...

@ tsaousa
σήμερα συνήλθα...