Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

ΜΗΝ ΤΟΛΜΑΣ (ιστορία γιαλαντζή)


Φύτρωσε στη ζαρντινιέρα των φυτών εσωτερικού χώρου χωρίς σχεδόν να το καταλάβω. Έγινε θάμνος με πολλά κλαδιά, όμως τέτοιο πράγμα δεν είχα ξαναδεί. Η ρίζα του ήταν κρεμμύδι, τα φύλλα του αμπελόφυλλα και οι καρποί του ρύζι και σταφίδες. Γύρω από το βλαστό του έβγαινε πρασινάδα από μαϊντανό, άνηθο και δυόσμο. Παρότι ποτιζόταν με νερό, ήθελε ράντισμα με λάδι και λεμόνι εναλλάξ. Επιστήμονες έφτασαν από παντού για να πάρουν δείγματα, να μελετήσουν το DNA του. Μου΄καναν την τιμή, αφού μεγάλωσε στο σπίτι μου, να του δώσω ότι όνομα θέλω. Το ονόμασα λοιπόν με υπερηφάνεια

Ντολμαδία η ακανόνιστη

Δεν είπα σε κανέναν, ότι μια μέρα που έτρωγα ντολμάδες στο σαλόνι, μου΄πεσε ένας στο χαλί. Τον μάζεψα κι αφού δεν τρωγόταν από το πάτωμα, τον έχωσα βιαστικά στη ζαρντινιέρα πριν με πάρουν είδηση και με κράξουν. Έτσι ξεκίνησαν όλα...

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Π ρ ό τ α σ η…..

Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες bloggers….:
βλέποντας κι ακούγοντας…., με μεγάλη μου λύπη κι εγώ…., κυρίως, τα εφηβάκια –μας
να τραγουδούν ‘’φτηνά’’ τραγούδια…., ως επί το πλείστον, της ερωτ’’αγάπης’’….,
και ξέροντας, ως όλοι μας, τη δύναμη που έχει το τραγούδι
στη διαμόρφωση χαρακτήρα και συμπεριφοράς…., κι όχι, μόνο, της ερωταγαπικής….,
κάτι που με ανευθυνότητα τους το ‘’επιβάλλουν’’….: δισκογραφικές εταιρείες,
ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί,….. λες και σε συμπαιγνία….,
τολμώ….,
αν και ξέρω πως…., και, μ’ αυτό…., θα ενοχληθούν’’ μερικοί και μερικές bloggers….,
να σας κάνω μια ‘’ανάλογη’’ πρόταση….!

Έχοντας…., ήδη….. και με ‘’ανάλογη’’ πρόταση…., προσφέρει
1095 τραγούδια και ‘’τραγούδια’’ –μου….,
και, σχετικής θεματολογίας μέσα απ’ το μπλογκ μου….: URL : www.alexandros-zivas.gr....,
κάτι σαν ‘’αντίπραξη’’ στη ‘’συμπαιγνία’’ των ως άνω αναφερόμενων παραγόντων….,
προτείνω…., πάντα, για τον ίδιο σκοπό….,
να δημιουργήσουμε μια ‘’Τράπεζα στίχων προσφοράς’’….,
όπου Έλληνες στιχουργοί και ποιητές να τους προσφέρουν…., αφιλοκερδώς κι αυτοί….,
είτε για επιτραπέζια ημερολόγια προσφοράς….. είτε για τη δημιουργία μουσικών CD’s….!

Ίσως….. να φανεί αφελής και ουτοπική η πρότασή μου….,
ή κι εγώ….. αφελής…. κι ονειροπόλος ουτοπιστής….,
αλλά….. ας σκεφτούμε τη δύναμη που μας προσφέρει η ‘’Μπλογκόσφαιρα’’….,
που….. από ‘’βαβελική’’ Κατάρα…., ως ‘’μερικοί’’ ‘’μοιροπλάστες’’ –μας τη θέλουν….,
μπορούμε…., και, με ‘’τέτοια’’ : ‘’τρελά’’ της ‘’τρελής’’ λογικής…., ή και λογικής ‘’τρέλας’’….,
να την κάνουμε Ευλογία….!

Έτσι…., καθώς πιστεύω πως….,
ως παλαιότεροί μου bloggers…., που, μόλις, 3 μηνών blogger εγώ….,
είστε οργανωμένοι, και, για ‘’τέτοια’’ : ‘’τρελά’’….,
ελπίζω…., κι εάν, βέβαια, βρίσκετε ενδιαφέρουσα κι εφικτή την πρότασή μου αυτή….,
να συναποφασίσετε…., πάντα, για ‘’τέτοιον’’ σκοπό….,
για τα περί μιας ‘’Τράπεζας στίχων προσφοράς’’….!

Και…., εάν…., πάλι και γι’ αυτό, τότε….,
σαφώς, κι αφού το συναποφασίσετε…., είτε για ‘’επιτραπέζιο ημερολόγιο’’ είτε για CD….,
τολμήσετε να ανοίξετε και τραπεζικό λογαριασμό….,
σας υπόσχομαι πως…., ως πρώτη προσφορά χρημάτων από πλευράς μου….,
θα συνεισφέρω στην ευλογητή προσπάθειά –σας, –μας, 300 Ευρώ….,
που, πιθανόν, να βρεθούν και εξωμπλογκοσφαιρικοί χορηγοί….!

Μα θα χαρώ, ‘’το ίδιο’’, και, εάν κάποιοι μουσικοσυνθέτες ή κάποιες μουσικοσυνθέτριες….,
συνάδελφοι ή συναδέλφισσες μπλόγκερ….. ή μη….,
ανταποκριθούν στην ανάλογη πρότασή μου….. που υπάρχει στο μπλογκ μου….,
όπου, το ξαναλέω, προσφέρω αφιλοκερδώς και για όποιον φιλανθρωπικό σκοπό
1095 τραγούδια και ‘’τραγούδια’’ –μου…., αφ’ ενός για τη δημιουργία
3 επιτραπέζιων ημερολογίων….. για τα έτη....: 2010, 2011 και 2012….,
κι αφ’ ετέρου για τη δημιουργία ενός, ή και πλέον, CD….!

Φυσικά, το 2ο, εφόσον τυχόν μουσικοσυνθέτες/θέτριες κρίνουν κάποια άξια μελοποίησης….,
πάλι, για τον ίδιο σκοπό…., κι εγώ…., μα κι οι ανταποκριθησόμενοι/σόμενες αυτοί/αυτές….,
όπου, τότε, θα έχω…., κι εγώ κι εκεί…., συμμετοχή και με δικιά μου μουσική και στίχο….,
ενώ, αργότερα κι έτσι και γι’ αυτό, και με τραγούδια –μου σε στίχο στην αγγλική γλώσσα….!

Εάν δε σας ενοχλεί το παρόν μήνυμά μου…., μπορείτε να το διαγράψετε….,
ναι, και διόλου δεν θα με πειράξει….!
Σας ευχαριστώ πολύ….. και, προπαντός, γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας…..

brainwaves είπε...

Και δε μου λες, δε μου λες... για να ευδοκιμήσει η Ντολμαδία η Ακανόνιστη και στη δική μου ζαρντινιέρα τι χρειάζεται να μου δώσεις; Ρύζι που έχει για καρπό της;

Θέλω οπωσδήποτε!!!

aKanonisti είπε...

Καλημέρα!!!!!!!
Και εγώ θέλω τέτοια γλάστρα!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μαγική!!!!!!!!!!!!

Εύγε ωρε!!!!!!
Εδωσες άλλη διάσταση... στην μαγειρική!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

aerostatik είπε...

@ αλέξανδρο ζήβα
κυκλοφορουν πολλά ιστολόγια με στίχους, μια τράπεζα το καθένα...
Υ.Γ. κερνάω ντολμαδάκι...

aerostatik είπε...

@ brainwaves
το αποκωδικοποιημένο DNA χρειάζεσαι γιατρέ μου, λίγο υπομονή και θα το δημοστεύσω...

aerostatik είπε...

@ akanonisti
δεν πρόβαλες ακόμα τη συμμετοχή μου στο blog σου, να απευθυνθώ στη Νανά Τσούμα ?

Χριστίνα είπε...

Πότε θα μου κάνεις το τραπέζι;

Leviathan είπε...

foveri glastra!!!!glitoneis apo ton kopo!!!kalispera!

aerostatik είπε...

@ christina
όταν έρθεις στην Αθήνα...

aerostatik είπε...

@ leviathan
καλησπέρα...

athinovio είπε...

δε φυετύεις και κανέναν μουσακά που είναι και φέιμους γκρικ?

aerostatik είπε...

@ athinovio
θα παίξουμε μπλογκοπαιχνίδι και με μουσακά ?

athinovio είπε...

γιατί όχι.
κάτσε και θα το σκεφτώ.

Heliotypon είπε...

Τι σύμπτωση! Σήμερα αγόρασα από το μπακάλικο ένα δίσκο με φρέσκους ντολμάδες που θέλουν μόνο βράσιμο! Αμέσως μόλις άνοιξα βρήκα τούτη την ανάρτηση και η όρεξή μου για ντολμάδες (έχω να τους δοκιμάσω μερικά χρόνια...) πολλαπλασιάστηκε! :-)

Ανώνυμος είπε...

πέρασα για ένα γεια:) είμαι της κουζίνας (και να την υπηρετώ και να την γεύομαι) αλλά δυστυχώς τα ντολμαδάκια δεν είναι τα αγαπημένα μου... ούτε καν τα ανεχτά μου δηλαδή...
ελπίζω στην επόμενη βόλτα μου να' μαι πιο τυχερή :)

αλλά δεν κρατιέμαι θα το πω...πρέπει να σας μαλώσω .... φαγητό στο σαλόνι???? τσ,τσ,τσ...
μιμούνται και τα παιδιά, και ποιος ξέρει τι θα δείτε να φυτρώνουν την επόμενη στις γλαστρούλες σας...

καλό βράδυ :)

aerostatik είπε...

@ heliotypon
καλή όρεξη και καλωσόρισες...

aerostatik είπε...

@ κασταλια
δίκιο έχεις, αφορμή γι αυτή την ανάρτηση ήταν μια δική μου αταξία και η πρόσκληση της ακανονιστης σε μπλογκοπαιχνίδι με ντολμάδες...