Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

ΚΕΝΤΕΡΗΣ , ΚΕΝΤΕΡΗΣ ...

Κατά σατανική σύμπτωση, τη μέρα που ξανάρχισα γυμναστική, ξέσπασε το σκάνδαλο του ντόπινγκ. Δε νομίζω πως είναι τυχαίο. Μήπως τελικά σ' ένα ντοπαρισμένο κόσμο, μόνος εγώ, γυμνάζομαι χωρίς συμπληρώματα διατροφής, πιστός στα εθνικά ιδεώδη και το ευ αγωνίζεσθαι ? Τα μπράτσα μου, όσο κι αν δυναμώνουν μέρα με τη μέρα, δύσκολα καταφέρνουν να σηκώσουν τόσο βαρύ φορτίο. Αισθάνομαι εθνικά υπερήφανος και δικαιωμένος.
Αφού λοιπόν για άλλη μια φορά πράττω το σωστό, θέλω να σας εξομολογηθώ και μια παλιά μου αμαρτία που με βαραίνει ακόμα. (Είδες τι κάνει η χοροθεραπεία !).

Ε, λοιπόν, ναι , είμουν και γω ένας από τους ογδόντα χιλιάδες αφήνιασμένους έλληνες, το 2004 στο Ολυμπιακό Στάδιο, που μετά το μεθύσι από τη νίκη της Χαλκιά, φωνάζαμε ρυθμικά "ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ΚΕΝΤΕΡΗΣ..." στον ημιτελικό των διακοσίων μέτρων. Δεν αντέχαμε να τρέχει ο "μαύρος ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ" που κι αυτός ήταν ντοπαρισμένος, ενώ το δικό μας παιδί με την καλλίτερη ντόπα, sorry επίδοση ήθελα να πω, το είχαν πετάξει έξω.

Η κούρσα ξεκίνησε τελικά μετά από ένα τέταρτο, αφού εμείς εκτονωθήκαμε κανονικά...

Από το στρατό θυμάμαι κάποιον συνάδελφο, που γυμναζόταν συστηματικά, και παραδεχόταν μπροστά σε όλους μας τη χρήση αναβολικών ουσιών. Μέλος μια εθνικής ομάδος, είχε μπει στο πανεπιστήμιο χωρίς εξετάσεις και περίμενε μια διεθνή επιτυχία για να πάρει θέση στο δημόσιο. Μόλις τακτοποιηθώ θα τα σταματήσω αμέσως, έλεγε. Δεν τον ενδιέφερε ο αθλητισμός, αλλά η εύκολη επιτυχία. Μάλλον τα κατάφερε...

Για να ξαναγυρίσω στα δικά μου, συνεχίζω τη γυμναστική κανονικά παρά τις κασσάνδρες (λέγε με λολίτα). Μετά το ζέσταμα και κατά τη διάρκεια της έντονης άσκησης, μια γλυκιά ευφορία με πλημμυρίζει σ΄όλο μου το σώμα, στο κεφάλι μου στέκεται μια ελαφριά ζάλη που με ανεβάζει, αποτελέσματα προφανώς βιοχημικών δράσεων στον οργανισμό, που συντελούνται φυσικά, χωρίς την ανάγκη πρόσθετων ουσιών κάθε είδους. Και στο τέλος μες την αποτόνωση και το τέντωμα των μυών, μια χαλαρή αίσθηση κυλάει στο σώμα που κρατάει ώρες.
Αυτό μου φτάνει...
working out is a natural trip

5 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

Διότι εκκρίνονται ενδορφίνες στον εγκέφαλο μετά από σωματική κούραση

Sanity Loss Era είπε...

Απαπαπα και μονο που σ'ακουω κουραζομαι...

Ανώνυμος είπε...

και γω μια απο τα ιδια
ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ !!! χαχαα
καλημερα και καλη βδομαδα

panoptis είπε...

μαμά ετοιμάσου.
θα γίνω ολυμπιονίκης!
πέρασες από τον φαρμακοποιό;

cynical είπε...

άντε παιδί μου βαρέθηκα να την βλέπω την ανάρτηση. Θέλω καινούργια τροφή. Στρώσου!