Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ


Διάβασα τη συνεντευξη του Ντίνου Χριστιανόπουλου στο LIFO.

...γιατί η ομοφυλοφιλία είναι αυτή που δημιουργεί τελικά την αίσθηση του ερωτικού... Ένας μη ομοφυλόφιλος ποιητής δεν μπορεί να είναι ερωτικός... Αντίθετα εγώ ως ομοφυλόφιλος μπορώ να εκφράσω καλύτερα και μη ομοφυλόφιλους έρωτες.... Το καταλαβαίνουν πλέον και κάποιοι αδιάφοροι ότι με ομοφυλόφιλα αισθήματα μπορώ και εκφράζω και νορμάλ έρωτες. Ένας ανορθόδοξος έρωτας μπορεί και έχει τις δυνατότητες να εκφράζει πληρέστερα έναν ορθόδοξο έρωτα...

υυυυυυυυυυυ
Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση οι παραπάνω φράσεις, Ίσως γιατί αναγνώρισα τον εαυτό μου στους αδιάφορους που συγκινούνται με τα ομοφυλόφιλα αισθήματα, τον εαυτό μου που πολλές φορές ζηλεύει, όταν αναγκάζομαι να παραδεχτώ ότι και ο δικός μου έρωτας έκφράζεται καλύτερα από έναν ομοφυλόφιλο ποιητή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: