Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

ΚΟΥΝΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Διαβάζω αραγμένος στην ξαπλώστρα μου  μετά το μπάνιο. Για τις κατεστραμμένες φιλίες και την επώδυνη πληγή που δημιουργούν. Δεν υπάρχει πιο ηλίθιο πράγμα γράφει ο Κούντερα από το να θυσιάσεις μια φιλία στην πολιτική. Στην εποχή μας μάθαμε να υποτάσσουμε τη φιλία σ΄αυτό που αποκαλούμε πεποιθήσεις, και μάλιστα με την περηφάνεια μιας ηθικής ευθύτητας. Πεποίθηση ατελής και εφήμερη... Πατρίδα, θρησκεία, ιδεολογία, εσωτερισμός, οικολογία, ζωοφιλία... Αντίθετα με την παιδαριώδη πίστη σε μια πεποίθηση, η πίστη σ΄ένα φίλο είναι αρετή, ίσως η μοναδική, η ύστατη. Στο βιβλίο των αρχαίων Ελληνικών της εποχής μου η πρώτη φράση του πρώτου κειμένου ξεκινούσε ακριβώς έτσι "πιστεύω τω φίλω "...
Το μπαλάκι από τις ρακέτες που παίζουν οι κόρες μου πέφτει πάνω μου και μου κόβει τη συνέχεια. Γυρίζω τα μάτια μου στους λουόμενους και τα γυμνά τους σώματα...
Ως πιο βαθμό παραμόρφωσης εξακολουθεί να παραμένει ένα άτομο ο εαυτός του ?
Ως πιο βαθμό παραμόρφωσης παραμένει αγαπημένο πλάσμα ένα αγαπημένο πλάσμα ? 

 Πόσο καιρό παραμένει αναγνωρίσιμο ένα αγαπημένο πρόσωπο που απομακρύνεται μέσα στην αρρώστεια , μέσα στην τρέλα, μέσα στο μίσος, μέσα στο θάνατο ?

όλα τα έντονα από το βιβλίο του ΜΙΛΑΝ ΚΟΥΝΤΕΡΑ "ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ"

8 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Σε βάρεσε ο Ηλιος..και η κουλτουριά....και μπερδεύτηκες....

Δεν έχει τέλος η αγάπη....
και δε πα να λέει ακόμα ο Κούντερα....

Το βιβλίο δε...που του έδωσε αφορμή να το γράψει...του Ροθ.. είναι καρα-πατάτα....

Θα αγοράσω πάντως τη "συνάντηση"... για να μάθω την "τελεία"....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ΚαΛΛΛή εβδομάδααααααααααα!!!!!

aerostatik είπε...

Την πάτησες...
όπως πάντα...
ο Ροθ δεν έχει σχέση με την ανάρτηση...
είναι από άλλο κεφάλαιο του βιβλίου...

aKanonisti είπε...

ΠΡΙΤΣ!!!!...
Δεν την πάτησα....
Στη παραπομπή που μας έβαλες έχει τον Ροθ..και το κακαπαίσιο βιβλίο του... που έτυχε να διαβάσω ως τη μέση.....

"Τις ερωτήσεις δεν τις θέτω εγώ αλλά ο Μίλαν Κούντερα, που γράφει για «τον έρωτα την εποχή που η Ιστορία επιταχύνεται», με αφορμή τον Φίλιπ Ροθ, στο εξαιρετικό βιβλίο του Συνάντηση, που μόλις κυκλοφόρησε από την Εστία (μετάφραση Γιάννης Π. Χάρης).

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=61&artid=343851&dt=18/07/2010#ixzz0u7Ddi759"


τελεία.


Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

SUN W KNIGHT είπε...

Φίλε μου,

οι αναγνώστες σου είναι κυρίως γυναίκες... κι αυτές ούτε πραγματικά σε καταλαβαίνουν, ούτε από τη φύση τους μπορούν να κατανοήσουν την έννοια της φιλίας...

aKanonisti είπε...

...και οι γενικευσεις είναι χαρακτηριστικό της βλακείας και του φασισμού.....

aerostatik είπε...

@ sun w knight
και η akanonisti είναι φίλη μου...

SUN W KNIGHT είπε...

aerostatik,

αν σε ενοχλεί το "ρατσιστικό" μου σχόλιο, μπορείς να το σβήσεις... όπως έκανε παλιότερα ένας άλλος φίλος μας...

aerostatik είπε...

δεν είναι ρατσιστικό και δε το σβήνω...