Οταν μπαίνεις μέσα καταλαβαίνεις αμέσως τη διαφορά. Χαμηλός φωτισμός παντού και μουσική χορευτική που δε σε ξεκουφαίνει αλλά σε παρασύρει. Οι πωλητές, νέα παιδιά διαλεγμένα ένα κι ένα. Παρ΄όλίγον μοντέλα όλοι τους. Τα κορίτσια, με μακριά πόδια που φαίνονται από τις κοντές φούστες που φοράνε, χορεύουν συνεχώς στο ρυθμό της μουσικής και τραγουδάνε χαμηλόφωνα. Πρόθυμα χαμογελάνε σε όλους, επίτηδες δημιουργώντας επιθυμίες και φαντασιώσεις. Πιο σοβαρά τ΄αγόρια εξυπηρετούν τον κόσμο και δουλεύουν στα ταμεία. Δεν πρόκειται για κλαμπ ή μπαρ και ξενυχτάδικο. Πουλάει ρούχα για τη νεολαία. Στη Νέα Υόρκη δημιουργούνται ουρές έξω από τις πόρτες του. Εγώ πήγα στο κατάστημα στο Μιλάνο και σας περιγράφω τις εντυπώσεις μου. Μετά απ΄ όλα αυτά πως είναι δυνατόν να μην ψωνίσεις ?
Πρόκειται βέβαια για τα Abercrombie & Fitch ....
10 σχόλια:
Το “θαύμα” του σύγχρονου μάρκετινγκ. Μας αποβλακώνουν για να μπορούμε να καταναλώνουμε χωρίς δισταγμό.
Πρέπει να ομολογήσω ότι και εγώ θα ψώνιζα εάν βρισκόμουν σε αυτό το κατάστημα. Πώς θα μπορούσα άλλωστε να αντισταθώ απέναντι σε χαμογελαστές κοπελίτσες με μακριά πόδια.
καλημέρα
αλλά βρε παιδί μου οι άτριχοι άντρες...
στο γυμναστήριο τους βλέπω και αναγουλιάζω ΤΟΣΟ ΚΟΥΚΛΟΙ άτριχοι
σμπλιαχ
και γω που νόμιζα ότι είναι ακόμη παράνομη η κλωνοποίηση...
ourbax
όχι αποβλάκωση, αποπλάνηση...
akrat,
το προτιμάς hairy ?
stilvi εξηγήσου,
που την είδες την κλωνοποίηση ?
κλωνοποιημένα αγόρια κ κορίτσια έτσι ώστε όλοι να μοιάζουμε ίδιοι!
Abercrombie & Fitch: fight against diversity! τι σου θυμίζει;!
stilvi είσαι πολύ ενημερωμένη,
φοράς και τα αντίστοιχα ρούχα ?
αεροστατικέ...μην γίνεσαι κακός!!!
δεν ξέρω αγγλικά
αλλά μου αρέσουν οι άντρες να έχουν τρίχες
έτσι είναι ο άντρας
Δημοσίευση σχολίου