Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2008

Τα παγανά

Τα παιδιά μες στα χωράφια
κοροϊδεύουν τον παπά...
ΜΑΝΟΣ ΧAΤΖΙΔΑΚΙΣ


Σας παρουσιάζω τους συγκατοίκους μου. Μπήκαν σπίτι μου πριν μερικά χρόνια, βρήκαν προστασία, ξέμειναν εκεί και τους έχω σαν κατοικίδια :

ΜΑΝΔΡΑΚΟΥΡΟΣ

ΤΣΙΛΙΚΡΩΤΟΣ

ΚΟΛΟΒΕΛΟΝΗΣ

Κάνουν καλή παρέα. Όταν βγαίνουν έξω, επειδή δεν βρίσκουν τζάκια για να σβήσουν, ρίχνουν νερό στις δεξαμενές πετρελαίου, κλείνουν βάνες φυσικού αερίου, κόβουν γραμμές ADSL. Ότι μπορούν...
Πολύ σύντομα κατέρριψαν το μύθο ότι οι καλικάντζαροι δεν είναι εφυείς. Αντίθετα, παθιάζονται να παίζουν τάβλι, λύνουν sudoku και κάνουν κοινωνική κριτική του στυλ "Γιατί να κουραζόμαστε πριονίζοντας το δέντρο της γης, αφού οι άνθρωποι μια χαρά μόνοι τους καταστρέφουν τον πλανήτη με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την αλλαγή του κλίματος"
Τους έχω συνηθίσει δίπλα μου. Μόνο σήμερα που είναι του Αγιασμού δεν θα τους βγάλω περίπατο γιατί

Έρχεται ο τρελόπαπας
με την αγιαστούρα του
και με τη μαγκούρα του...

9 σχόλια:

Surrealist είπε...

Χμ-χμ!(μου το έμαθε άλλος φίλος σε σχόλιό του)
Χμμμ! Ωραίο... Την καλησπέρα μου.

aerostatik είπε...

@ surrealist πολύ αινιγματικό το χμ-χμ!
Σε άλλες αναρτήσεις γράφεις σχόλια καταρράχτες !

SUN W KNIGHT είπε...

Ιερόσυλε αερόστατε, εκδίδεις ακόμη και τους οικόσιτους δαίμονές μας ...και μάλιστα με ψευδώνυμα...

Unknown είπε...

να τους πεις να μεινουν μακρια απο την δικη μου adsl νταξει?!

Surrealist είπε...

Διότι είσαι αινιγματικός! :} Αστειεύομαι φυσικά.
Σ΄ευχαριστώ.
Τα λέμε.

MARIA ANDREADELLI είπε...

Θύμωσαν κι εκείνοι και να σεισμός εξιμισάρης!
Καλή και «αταλάντευτη» χρονιά εύχομαι.

Sanity Loss Era είπε...

Σκιαχτηκα.

Unknown είπε...

αεροστατε μετα απο 7 απαντησεις κουραστικα να γραφω!μπες στο blog μου κ παρε την σκυταλη (αν θες φυσικα μον αμουρ!) αμπιεν το!

piece de resistance είπε...

τωρα μαλιστα σε καταλαβα και για το αλεξιπτωτο και για ολα τα αλλα
νομιζω οτι σε καταλαβα κι εσυ δεν χρησιμοποιεις ε..ωραια η πτωση ενιοτε ...