Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2009

ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς'.
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΚΕΦ ΙΓ

Το μέσο που θα χρησιμοποιήσει ο Αντίχριστος για να κάνει τους ανθρώπους τελείως δικούς του, είναι το χάραγμα με κωδικό αριθμό το"χξστ'" 666. Ο Αντίχριστος θα επιβάλλει σε όλους τους ανθρώπους μικρούς και μεγάλους, όλων των κοινωνικών τάξεων, χωρίς καμία εξαίρεση, να δεχθούν το χάραγμα αυτό να το λάβουν στο μέτωπο. Ο τρόπος παραστάσεως των αριθμών με γραμμές, είναι το λεγόμενο Barcode system. Με το γραμμικό αυτό σύστημα, η διπλή γραμμή παριστάνει τον αριθμό 6. Ετσι βλέπουμε σε όλα τα προϊόντα, τα εμπορεύσιμα, ένα γραμμικό σύστημα, στο οποίο υπάρχουν μονίμως μία διπλή γραμμή στο ένα άκρο, μία στο μέσον και μία στο άλλο άκρο, που εξέχουν συνήθως λίγο προς τα κάτω. Αυτή η διπλή γραμμή είναι το 666.


Κάθε εμπορεύσιμο προϊόν έχει το χάραγμα με τον κωδικό αριθμό 666 και δεν χρειάζεται να έχει επάνω την τιμή. Ο ταμίας περνάει το χάραγμα του προϊόντος από ένα φωτοκύτταρο και αμέσως γράφεται στην οθόνη το είδος και η τιμή του προϊόντος. Μια πραγματικότητα που την ζούμε όλοι στις καθημερινές μας συναλλαγές. Φανταστείτε όμως την έκπληξη της νεαρής μητέρας που κρατούσε στην αγκαλιά της το νεογέννητο και αβάπτιστο μωρό της, όταν από αδέξιότητα η υπάλληλος του σούπερ μάρκετ, έστρεψε το φωτοκύτταρο του ταμείου στο μέτωπο του μωρού. Σε μια συγκεκριμένη γωνία το φωτοκύτταρο διάβασε κάποιο κρυφό σημάδι και αστραπιαία όλο το συστημα αχρηστεύτηκε και δημιουργήθηκε βραχυκύκλωμα και γενικό μπλακάουτ στο μαγαζί. Πριν βυθιστούν όλα στο σκοτάδι, η ευσεβής μητέρα πρόλαβε να δεί στην οθόνη του ταμείου με κόκκινα γράμματα το 666. Παρόμοιες μαρτυρίες υπάρχουν πολλές στην Ελλάδα και το εξωτερικό και κανείς δεν μπορεί πλέον να το αποδώσει σε σύμπτωση ή σε τυχαία βλάβη των υπολογιστών. Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι ο Αντίχριστος έφτασε και έχει αρχίσει να χαράζει το σημάδι του στο μέτωπο όλων των βρεφών που γεννιούνται.

Με το Αγιο Βάπτισμα δίνεται η πρώτη μάχη. Ο ιερέας διατάσσει με το όνομα του Θεού τον διάβολο να φύγει μακριά από τον άνθρωπο τούτο που θα γίνει σε λίγο Χριστιανός. Βέβαια ο κάθε άνθρωπος, βαπτισμένος η αβάπτιστος, είναι πλάσμα και «εικόνα» του Θεού. Μακριά όμως από την Εκκλησία και πριν από το Βάπτισμα, ο διάβολος περισσότερο θεωρεί πως έχει δικαιώματα πάνω μας, πως του ανήκουμε. Δεν είναι επομένως ούτε χωρίς σημασία ούτε καθαρά τυπικό που ο ιερέας στο τέλος των ευχών αυτών φυσάει τρεις φορές στο πρόσωπο του βαπτιζομένου ευχόμενος να φύγει κάθε πονηρό πνεύμα από μέσα του και σε λίγο ζητά από τον ίδιο η τον ανάδοχο, αν βαπτίζεται μωρό, να φτύσει τρεις φορές, αφού προηγουμένως δηλώσει ότι «αποτάσσεται» (αρνιέται) τον διάβολο. Αφού λοιπόν απαρνηθεί ο βαπτιζόμενος τον διάβολο, ομολογεί πως θα συμπορεύεται με τον Χριστό από εδώ και πέρα; «Συντάσση τω Χριστώ;». «Συντάσσομαι». Και σαν διακηρύξη του τι ακριβώς ο Χριστιανός πιστεύει, απαγγέλλεται το «Πιστεύω» τρεις φορές.

Έτσι απενεργοποιείται προσωρινά το σημάδι του αντίχριστου, όμως δεν σβήνεται οριστικά, ο βαπτισμένος χριστιανός δεν μετατρέπεται αυτόματα σε άγιο. Ο γέροντας Ισίδωρος έλεγε χαρακτηριστικά " Οι κραυγές και τα κλάματα του μωρού όταν του βυθίζουν το κεφάλι στο νερό της κολυμπήθρας δεν είναι δικά του. Είναι ο Σατανάς που θρηνεί και σκούζει, γιατί αποκτάει συγκάτοικο στην ψυχή του βρέφους, τον Κυριο Ημών Ιησού Χριστό, που θα εξαλείψει το σημάδι του στη Δευτέρα Παρουσία"

Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2009

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ (οριστικό)

Γιε μου που πας ?
Μάνα θα πάω στα καράβια
ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΑΔΙΑΣ
13.00
Φτάνω στην εγκατάσταση. Το καράβι είναι ακόμα στ΄ανοιχτά, βλέπω τα ρυμουλκά να το πλευρίζουν, θα πιάσει στο λιμάνι σε καμμιά ώρα. Προλαβαίνω να ξαναδώ τα χαρτιά και τα μηνύματα, μια τελευταία προετοιμασία...
13.30
Μια ματιά στον καιρό...
θερμοκρασία 14 οc
Υγρασία 81%
Ανεμοι νότιοι 3 μποφορ
κανένα πρόβλημα...
14.00
Προσέγγιση πλοίου στο λιμάνι. Μανούβρες για τη σωστή θέση βραχιόνων. Δέσιμο σκοινιών στους κάβους.
15.45
Τοποθέτηση σκάλας. Ανοδος στο καράβι.
16.00
Επικοινωνία με αξιωματικούς και πλήρωμα. Ινδός καπετάνιος, Μαλαισιανοί αξιωματικοί, φιλιππινέζοι κατώτερο προσωπικό. Ανθρωποι ευγενικοί και ήσυχοι, χωρίς νεύρα. Καπνίζουν πολύ.
DILARANG MEROKOK
NO SMOKING.
16.15
Η απαραίτητη γραφειοκρατία.
Cargo documents
Notice of Readiness
Bill of Lading
Custody transfer data
Ship-shore shafety checklist
Declaration of security
Παράλληλα συνδέονται οι βραχίονες
17.00
Περιμένω στο καράβι να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές ασφάλειας και επικοινωνίας.
17.30
Έκδοση CTM πριν την εκφόρτωση. Προετοιμασία για την εκφόρτωση.
18.30
Κατεβαίνω από το καράβι. Οσο περιμένω γράφω αυτά που διαβάζετε.
20.00
Εκφόρτωση σε πλήρη εξέλιξη. Θα κρατήσει 11 ώρες. Έχω διάφορες επιλογές. Να μείνω και να κοιμηθώ στο καράβι, μου διαθέτει καμπίνα. Να την πέσω σ΄ένα κρεββάτι του ιατρείου. Να την κοπανήσω τη νύχτα για ένα τρελό Saturday night fever στα καταγώγια της περιοχής. Να επιστρέψω σπίτι μου και να ξαναγυρίσω αύριο...
ΚΥΡΙΑΚΗ 25-1
06.00
Τελείωσε η εκφόρτωση, μια ώρα συντομώτερα από το προβλεπόμενο. Η ποσότητα κανονική. Πατήσανε γκάζι φαίνεται τη νύχτα. Ευτυχώς το έμαθα έγκαιρα.
07.00
Έκδοση CTM μετά την εκφόρτωση.
07.30
Ανεβαίνω στο καράβι. Ο επιθεωρητής περίμενε, ο γραμματικός του καραβιού (chief officer) κοιμάται ακόμα. Παίρνουμε πρωινό περιμένοντας να ξυπνήσει. Καφέ και μπισκότα εμείς. Το πλήρωμα τρώει μια σαλάτα noodles με ντομάτα πιπεριά και άλλα λαχανικά και μπαχαρικά δικά τους. Δε δοκίμασα...
08.00
Υπογραφή CTM και συμφωνία για πιλότο στις 13.00. Μου κάνουν μικρή ξενάγηση στο εσωτερικό. Η κρίση τους έχει επηρεάσει, μου λέει ο καπετάνιος, πολλά πλοία μένουν αγκυροβολημένα χωρίς φορτίο.
09.00
Τους χαιρετάω και μαζί με τον επιθεωρητή κατεβαίνουμε από το καράβι.
10.30
Ενώ το πρωί η μέρα ήταν ηλιόλουστη, τώρα ο καιρός αλλάζει. Συννέφιασε ξαφνικά και σήκωσε λίγο κύμα. Το πάει για βροχή.
11.00
Ανεβαίνω στην προβλήτα για την αποσύνδεση των βραχιόνων. Εδώ ψηλά φυσάει ο άνεμος της βροχής, γνωστός από την προηγούμενη ανάρτηση. Νοιώθω τις πρώτες σταγόνες. Μενω μαζί με το προσωπικό που δουλεύει, κάτω από τη βροχή που δυναμώνει σιγά σιγά. Βράχηκα πολύ αλλά δε με πειράζει.
12.00
Όλα έχουν τελειώσει και περιμένουμε τον πιλότο για την αναχώρηση του πλοίου. Δεν πήραμε τη σκάλα, μήπως ανέβει από τη στεριά, αν ο καιρός χειροτερέψει. Πίνω τσάι για να ζεσταθώ γράφοντας τη συνέχεια.
12.40
Ανεβαίνει ο πιλότος και η σκάλα αποσύρεται. Αρχίζει η απόδεση του πλοίου. Τα ρυμουλκά πλησιάζουν.
13.00
Κάνω μια γρήγορη βόλτα με το αυτοκίνητο, όλα εντάξει. Το πλοίο αναχωρεί σε λίγο. Φεύγω ένώ η βροχή δυναμώνει.
14.00
Από το Σαρωνικό ξανά στον Ευβοϊκό με καταρρακτώδη βροχή. Τελείωσα χωρίς να νοιώθω κουρασμένος...
Η πιο κουραστική δουλειά
είναι αυτή που δε σ΄αρέσει να κάνεις.

Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2009

ΑΝΕΜΟΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ

Κι αν κάνεις ότι φεύγεις να : που η θύρα βγάζει μες στο φως
Κι αν κάνεις ότι φεύγεις να : που η θύρα βγάζει επάνω μου
PAUL ELUARD
Πέρα βρέχει
.
Πάνω μου φέρνει ο άνεμος
την υγρασία σου
και μακρινές σταγόνες
μνήμης
.
Έρχεσαι και φεύγεις
σαν τη βροχή

Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2009

ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ

Ποιός σκότωσε τον John Kennedy ?
Είναι ζωντανός ο Elvis Prisley και που κρύβεται τόσα χρόνια ?
Ποιος έγραψε τα πρωτόκολλα των σοφων της Σιών ?
Τι σχέση έχουν οι Βαβαροί Ιλλουμινάτοι με τους Ιππότες του Ναού και τους Μασόνους ?
Μήπως ο Λιακόπουλος έχει έρθει από το Σείριο ?
Υπάρχουν Νεφελίμ αναμεσά μας ?
Μήπως έχτισαν τις Πυραμίδες εξωγήινοι ?
Ποιος έρριξε τον κομμουνισμό στη Σ. Ένωση ?
Τι λένε οι προφητείες για την Αποκάλυψη ?
Ποιοι κυβερνούν την ανθρωπότητα από τα παρασκήνια ?
Ελέγχουν κάποιοι το μυαλό μας και τους υπολογιστές ?
Θα έρθει το τέλος του κόσμου το 2012 ?
Ποιοι μας κρύβουν την αλήθεια ?
Θέλετε τη σωστή απάντηση ?
Καλωσορίσατε στις θεωρίες συνωμοσίας...

Μ΄αρέσει να μελετάω τις θεωρίες συνωμοσίας γιατί, παράλληλα με την κβαντομηχανική, με βοηθάνε να εξοικειωθώ με την αμφιβολία και την αβεβαιότητα. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν αντέχουν την αβεβαιότητα και την εξορίζουν από τη ζωή τους, μένοντας προσκολλημένοι σε απλοϊκά συμπεράσματα. Δε νοιάζονται για τη λογική, προχωρούν επαγωγικά και με βραχυκυκλώματα. Το κάθε τι αποδεικνύει τα πάντα. Έχουν μιαν έμμονη ιδέα, και οτιδήποτε βρουν τους κάνει για να την υποστηρίξουν. Δεν τους ενδιαφέρει να αποδείξουν κάτι που γι΄αυτούς δεν μπορεί παρά να είναι μόνον έτσι και δέχονται εύκολα επιφοιτήσεις. Αν την ιστορία τη γράφουν οι νικητές, οι ηττημένοι επινοούν θεωρίες συνωμοσίας για να δικαιολογήσουν την ήττα τους, είτε στο πεδίο της μάχης, είτε στο επίπεδο των ιδεών είτε ακόμα και στους αγωνιστικούς χώρους.

Για να μελετήσει κανείς τις θεωρίες συνωμοσίας χωρίς να τις πιστέψει στο τέλος και ο ίδιος, γιατί υπάρχει πάντα αυτός ο κίνδυνος, πρέπει να εξασκηθεί αρκετά στη λογική, κλασική και fuzzy, στο μαύρο χιούμορ των υπερρεαλιστών αλλα και το Zen-Sufi, ή να ζητήσει βοήθεια στα γραπτά του Robert Anton Wilson και του Umberto Eco, όπως έπραξα εγώ στο γράψιμο της προηγούμενης παραγράφου.
Πριν όμως κάνετε όλα αυτά, σας καλώ σε μπλογκοπαιχνίδι, να γράψετε τη δική σας θεωρία συνωμοσίας, με τη μεγαλύτερη δυνατή ελευθερία και φαντασία. Απλά χρειάζονται οι κατάλληλοι συνδιασμοί, σ΄έναν κόσμο όπου όλα συνδέονται. Ιδέες μη δεσμευτικές υπάρχουν στην εισαγωγή της ανάρτησης.

Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2009

ΜΝΗΜΗ ROBERT ANTON WILSON

Thought for the Month

3.11.93 Jia Shen, Year of the Monkey

I don't believe anything, but I have many suspicions.

I strongly suspect that a world "external to," or at least independent of, my senses exists in some sense.

I also suspect that this world shows signs of intelligent design, and I suspect that such intelligence acts via feedback from all parts to all parts and without centralized sovereignty, like Internet; and that it does not function hierarchically, in the style an Oriental despotism, an American corporation or Christian theology..

I somewhat suspect that Theism and Atheism both fail to account for such decentralized intelligence, rich in circular-causal feedback.

I more-than-half suspect that all "good" writing, or all prose and poetry that one wants to read more than once, proceeds from a kind of "alteration in consciousness," i.e. a kind of controlled schizophrenia. [Don't become alarmed -- I think good acting comes from the same place.]

I sometimes suspect that what Blake called Poetic Imagination expresses this exact thought in the language of his age, and that visits by"angels" and "gods" states it an even more archaic argot.

These suspicions have grown over 72 years, but as a rather slow and stupid fellow I do not have the chutzpah to proclaim any of them as certitudes. Give me another 72 years and maybe I'll arrive at firmer conclusions.


Δεν πιστεύω τίποτα, όμως έχω πολλές υποψίες.

Υποψιάζομαι έντονα ότι ένας κόσμος «εξωτερικός από» ή, τουλάχιστον, ανεξάρτητος από τις αισθήσεις μου υφίσταται κατά κάποια έννοια.

Επίσης, υποψιάζομαι ότι αυτός ο κόσμος εμφανίζει σημάδια ευφυούς σχεδιασμού και υποψιάζομαι ότι αυτή η ευφυΐα ενεργεί μέσω ανατροφοδότησης από και προς όλα τα μέρη, χωρίς κεντρική κυριαρχία, όπως ακριβώς και το Διαδίκτυο, και ότι δεν λειτουργεί ιεραρχικά, όπως ένας δεσποτισμός ανατολικού τύπου, μια αμερικανική εταιρεία ή η χριστιανική θεολογία.

Κατά κάποιο τρόπο, υποψιάζομαι ότι και η πίστη στην ύπαρξη θεού (θεϊσμός) και η αθεΐα αποτυγχάνουν να προσεγγίσουν αυτήν την αποκεντρωμένη ευφυΐα, που εμπεριέχει σε αφθονία κυκλικού τύπου αιτιώδεις σχέσεις ανατροφοδότησης.

Υποψιάζομαι ότι αυτό που ονομάζουμε καλό γράψιμο, ή κάθε πεζό ή ποιητικό κείμενο που κάποιος επιθυμεί να διαβάσει πάνω από μία φορά πηγάζει από ένα είδος «τροποποιημένης συνείδησης», κάτι σαν ελεγχόμενη σχιζοφρένεια. (Μην ταράζεστε, νομίζω ότι και η καλή υποκριτική τέχνη προέρχεται από την ίδια πηγή.)

Κάποιες φορές, υποψιάζομαι ότι αυτό που ο Μπλέηκ ονόμαζε Ποιητική Φαντασία εκφράζει την ίδια ακριβώς ιδέα στη γλώσσα της εποχής του και ότι επαφές με αγγέλους ή θεούς εκφράζουν το ίδιο με πιο αρχαϊκούς όρους.

Οι υποψίες μου αυτές έχουν αναπτυχθεί στη διάρκεια 72 χρόνων ζωής, αλλά, καθώς είμαι μάλλον αργόστροφο και κουτό άτομο, δεν έχω τα κότσια να παρουσιάσω κάτι από αυτά ως βεβαιότητα. Δώστε μου άλλα 72 χρόνια και ίσως καταλήξω σε ασφαλέστερα συμπεράσματα.
.

Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009

STRANGE DAYS 2009

σκέψεις πάνω σ΄ένα τραγούδι
THE DOORS 1967

Strange days have found us
Strange days have tracked us down

Πρώτες μέρες του χρόνου. Μπαίνουν αλλόκοτες μες στη ζωή μας και φεύγουν αποξενωμένες. Μερες παράξενες, σίγουρα όμως είναι πονηρές...

Theyre going to destroy
Our casual joys

Ότι χαρήκαμε στο παρελθόν, έφθασε η ώρα να το πληρώσουμε διπλά και τριπλά, χρεωμένοι δίχως άλλη πίστωση...

We shall go on playing
Or find a new town

Μια πόλη η Αθήνα, και τα Εξάρχεια μια πόλη μες στην πόλη, που θα βρεθεί καινούργια ? Ο Καβάφης καραδοκεί...

Strange eyes fill strange rooms
Voices will signal their tired end

Πως να κρυφτούμε από τα χιλιάδες μάτια που παραμονεύουν καρφωμένα πάνω μας ? Αόρατοι με καλυμμένα πρόσωπα, τυφλοί κι εμείς οι ίδιοι...

The hostess is grinning
Her guests sleep from sinning
Hear me talk of sin
And you know this is it

Για να ξεφορτωθούν τις αμαρτίες τους θα προσπαθήσουνε να μας δημιουργήσουν τύψεις για τις πράξεις μας...

Strange days have found us
And through their strange hours
We linger alone

Περίεργες μέρες έρχονται, χωρίς να μπορούμε να αποδεσμευτούμε, γιατί δεν ξέρουμε τι μας κρατάει εγκλωβισμένους...

Bodies confused
Memories misused

...εξαντλημένο σώμα, μπερδεμένο μυαλό...

As we run from the day
To a strange night of stone

...ώσπου να καταλήξουμε μουδιασμένοι, στη φυλακή μιας αλλόκοτης νύχτας από πέτρα, σιωπηλοί κι ακίνητοι...

Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2009

AGENT PROVOCATEUR

Είσαι σκέτο παρακράτος,
είσαι σκέτο παρακράτος
και προβοκατόρισσα,
γι' αυτό σε χώρισα.
(με τη φωνή του Γ. Ζαμπέτα)


Λονδίνο: 1994. Μια χρονιά - ορόσημο για τη μόδα των εσωρούχων, καθώς ο γιος δύο διάσημων Βρετανών, της σχεδιάστριας Vivienne Westwood και του εκκεντρικού Malcom MacLaren, Joseph Corre, μαζί με τη γυναίκα του, Serene Rees, ανοίγουν το πρώτο κατάστημα εσωρούχων της Agent Provocateur. Δέκα χρόνια μετά το όνομα Agent Provocateur γίνεται συνώνυμο της πρόκλησης, του αισθησιασμού και της ευχαρίστησης εισβάλλοντας δυναμικά και στο χώρο της αρωματοποιίας.


ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ : δράση η ενέργεια που έχει σκοπό να παρασύρει άτομο η ομάδα σε παράνομες η ανάρμοστες πράξεις, ώστε να εκτεθούν ή να ωφεληθούν οι αντίπαλοί της ...
ΕΤΥΜ < ρωσ .provokatsija Μπαμπινιώτης, σελ 1472

Ένα πρωί
θ΄ανοίξω την πόρτα
και θα χαθώ
με τ΄όνειρο της επανάστασης
μες στην απέραντη μοναξιά
των δρόμων που θα καίγονται
μες στην απέραντη μοναξιά
των χάρτινων οδοφραγμάτων
με τον χαρακτηρισμό -μην τους πιστέψεις-
Προβοκάτορας
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ

Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2009

HORSE LATITUDE

When the still sea conspires an armor
And her sullen and aborted
Currents breed tiny monsters
True sailing is dead
Awkward instant
And the first animal is jettisoned
Legs furiously pumping
Their stiff green gallop
And heads bob up
Poise
Delicate
Pause
Consent
In mute nostril agony
Carefully refined
And sealed over
THE DOORS

Τα ιστιοφόρα πλοία των Ισπανών κατακτητών που μετέφεραν άλογα στο Νέο Κόσμο, συναντούσαν συχνά, κοντά στους τροπικούς (30-35ο) ζεστό και ξηρό καιρό με ασθενείς ανέμους. Χωρίς αέρα στα πανιά τους, έμεναν καθηλωμένοι πολλές μέρες. Για να εξοικονομήσουν το νερό αλλά και για να ξαλαφρώσουν το καράβι πετούσαν αναγκαστικά τα άλογα στη θάλασσα. Ετσι πήρε τ΄όνομά της η περιοχή horse latitude και δεν τολμώ ελληνική μετάφραση του όρου.

Αν κάτι θέλω από το νέο χρόνο είναι ακριβώς αυτό. Να ξεφορτωθώ από πάνω μου βαρίδια που έχουν μαζευτεί και δε μ΄αφήνουν να προχωρήσω. Συσσώρευσα τόσα πολλά τα τελευταία χρόνια. Περιττά κιλά, παλιά βιβλία, ανόητα αντικείμενα, μηνύματα στον υπολογιστή, μηνύματα στο κινητό, βίντεο και φωτογραφίες, πρέπει να τα πετάξω... Το άγχος της δουλειάς στην καθημερινότητα, μαζεύεται στην πλάτη σαν τσουβάλι, πρέπει να το πετάξω...Να αισθανθώ το σώμα μου πιο ελαφρύ, απαλλαγμένο από τις φυλλωσιές που το κρατούν και τα διχτυα, να ξεφύγω...

Αλλά τι γίνεται με τους ανθρώπους ? Ν΄αποχωρίζεσαι αντικείμενα, φυτά και ζώα φαίνεται δύσκολο, όμως το κάνεις κάποια στιγμή, όχι χωρίς πόνο. Πως να σβήσεις από τη ζωή σου αυτούς "που είναι για μας χαμένοι σαν τους πεθαμένους " όπως παρατηρεί ο Καβάφης και σου στοιχειώνουν το μυαλό ? "Ένας νεκρός στην αγκαλιά, αδύνατον να τον αναστήσεις ή να τον φορτωθείς" συνειδητοποιεί ο Διονύσης Σαββόπουλος. Πρέπει να απαλλαγείς απ΄αυτόν προτού σε πάρει μαζί του. "Τα φιλιά γλιστράνε στη θάλασσα της λήθης" έλεγα κάποτε κι εγώ. Πρέπει μαζί με τα φιλιά να ρίξω και τα σώματα, όσων για μένα είναι πια νεκροί ή ετοιμοθάνατοι, χαμένοι ή τελειωμένοι, βαθιά στη θάλασσα...